Counter-Strike: Condition Zero - PC

Counter-Strike: Condition Zero hileleri, hilesi, oyunuCounter-Strike: Condition Zero oyunundaki şifeler şunlar:

Oyun esnasında ~ tuşuna basarak konsolu açıyoruz ve sv_cheats 1 komutunu yazıp, oyunu yeniden başlatıyoruz. Görev tekrar başladıktan sonra, yine konsolu açıp, aşağıdaki kodları giriyoruz.

notarget - Görünmezlik
impulse 101 - Birkaç silah verir
give (eşya ismi) - Belirtilen eşyayı verir
maps - Haritaları listeler
changelevel (harita ismi) - Haritayı değiştirir
sv_restart 1 veya sv_restartround 1 - Görevi yeniden başlatır
god - Ölümsüzlük
fly - Uçma modu
noclip - Duvarlardan geçebilme

Eşyalar:
weapon_ak47
weapon_aug
weapon_awp
weapon_deagle
weapon_elite
weapon_famas
weapon_fiveseven
weapon_g3sg1
weapon_glock18
weapon_m3
weapon_m4a1
weapon_mac10
weapon_mp5navy
weapon_p228
weapon_p90
weapon_scout
weapon_sg550
weapon_sg552
weapon_tmp
weapon_ump45
weapon_usp
weapon_xm1014

3 yorum:

Adsız dedi ki...

olmuyor bende işe yaramıyor

Adsız dedi ki...

ya ben de denedim ama olmuyor.bendeki cs 1.6 condition zero.hani;şu sırf botlarla görevler tamamladığımız.é tuşuyla konsolu açıyorum ve hile kodlarını giriyorum.aktif hale getirmek için yine é tuşuyla konsoldan çıkmamız gerekmiyor mu?ben de öyle yapıyorum ama olmuyor.

Adsız dedi ki...

bendede olmuyor.. bırısı çıkıp şöyle yapmanız gerekiyor dese ne olur yanı anlamıyorum ki..

Yorum Gönder